Intenson: Superfoods z dużym potencjałem rozwoju

www.portalspozywczy.pl 14 września 2017 13:58

Intenson Europe cały czas skupia się na poszerzaniu oferty, ponieważ wciąż dostrzega potencjał rozwoju sektora superfoods w Polsce. - Jest zapotrzebowanie przede wszystkim na produkty naturalne, bez sztucznych barwników. A rynku globalnym jest wiele produktów, których jeszcze nie ma w Polsce, a są warte zainteresowania np. baobab, który jest naturalnym źródłem witaminy C - zapewnia Michał Lasocki, prezes Intenson Europe.

- Najbardziej koncentrujemy się na naturalnych produktach sypkich oraz rozwijamy kategorie olejowe. Ponadto, poszerzamy asortyment produktów Bio oraz bezglutenowych, które jeszcze są mało doceniane przez konsumentów - twierdzi Michał Lasocki.

Jak podkreśla prezes Intenson Europe polski konsument staje się coraz bardziej świadomy. - Częściej niż kiedykolwiek czytamy etykiety i analizujemy składy produktów. Również kraj pochodzenia nierzadko pozostaje bez znaczenia, jednak uważamy, że wciąż jesteśmy na początku drogi do pełnej świadomości - mówi Michał Lasocki.

Jego zdaniem w branży superfoods ważna jest elastyczność i szybkie dostosowywanie się do potrzeb konsumenta. Ta branża w dużej mierze oparta jest na sezonowości – w lecie sprzedają się zupełnie inne produkty niż zimą.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane