Intermarché na Food Show: Rośnie półka z żywnością prozdrowotną

www.portalspozywczy.pl 24 marca 2017 12:04

– W ostatnich latach dużo się zmieniło – półka z żywnością prozdrowotną zawsze funkcjonowała, ale 3-4 lata temu było na niej tylko kilka produktów, a obecnie świadomość konsumentów wzrasta i ta półka rośnie – mówiła Romana Drzewiecka, Team Leader Category, Management, Intermarché podczas debaty "Handel wobec nowych trendów konsumenckich", która odbyła się 16 marca podczas Food Show 2017.

– Wpływa na to prasa, programy telewizyjne – to wszystko sprawia, że konsument szuka tych produktów, np. pyta o mąkę kasztanową czy olej kokosowy. Nasz sklep odpowiada na te zapytania i to się przekłada na poszerzenie tej półki – mówiła Romana Drzewiecka, Team Leader Category, Management, Intermarché.

– Można obecnie zauważyć trend związany ze wzrostem żywności z certyfikatami, natomiast widać też zmniejszenie zainteresowania żywnością konwencjonalną pod przykrywką eko – mówiła Romana Drzewiecka.

Przeczytaj także:

– My, jako sklep Internarché chcemy klientów edukować w zakresie żywności prozdrowotnej. Mamy w swojej ofercie np. ciasta ekologiczne i również konwencjonalne – na przykład z dodatkiem nasion chia – dodała.

– W oparciu o to sieci budują swoją półkę. Mamy obecnie klientów świadomych, którzy wybierają ekologiczne produkty, o których mają pewność, że są wysokiej jakości – wyjaśniała Romana Drzewiecka.

Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane