Intermarche bada rynek produktów bio. O zdanie pyta blogerów i dziennikarzy

Autor: pr/dlahandlu.pl 11 lutego 2016 09:38

Na początku grudnia 2015 r. Grupa Muszkieterów postawiła zbadać opinię i potrzeby klientów w kwestii żywności bio i eko. W tym celu zorganizowana została wysyłka kreatywna koszy z produktami dostępnymi w sklepach Intermarché do blogerów i dziennikarzy zajmujących się tematyką zdrowej żywności i gotowania. 12 adresatów, za pomocą ankiety, wyraziło swoją opinię na temat nadesłanych produktów. Okazało się, że co trzeci bloger robi zakupy bio i eko w internecie.

 Według danych Najwyższej Izby Kontroli zdrową żywność produkuje obecnie niewiele ponad 2 procent wszystkich gospodarstw rolnych, a mimo to Polska znajduje się na siódmym miejscu w Unii Europejskiej pod względem liczby gospodarstw ekologicznych.

Jednak dostępność tego typu produktów w sklepach nie zawsze nadąża za potrzebami klientów. W związku z tym Intermarché postanowiło ze współpracy z blogerami oraz dziennikarzami sprawdzić za pomocą specjalnie przygotowanej ankiety, gdzie konsumenci najczęściej robią zakupy bio i eko, które z produktów cieszą się największą popularnością, a jakie z nich trudno jest znaleźć w ofercie sklepów. Zebrane informacje posłużą do tego, aby w przyszłości jeszcze lepiej dopasować ofertę Intermarché do potrzeb konsumentów.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 260 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 230 supermarketów Intermarché i 121 Bricomarché. W Centrali Grupy w Poznaniu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 14 tys. osób. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ZA 2016-02-11 14:26:19

    Pic na wodę z tymi produktami BIO i EKO. Jeden dostawca dostarcza tirem do dwóch podmiotów paczkujących kaszę gryczana. jeden wprowadza ją jako zwykłą kaszę a drugi jako BIO bo zakupił certyfikaty i oczywiście w cenie dwa razy wyższej. W środku to jest to ten sam produkt. gdzie tu logika, nie wiem.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane