PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Intermarche: Dzięki marce własnej będziemy budowali rentowność

Autor: dlahandlu.pl 23 kwietnia 2013 12:37

Janusz Jasiński, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów powiedział podczas konferencji Harvard Business Review oraz A.T. Kaerney, że obecnie marka własna pozwala się wyróżnić na rynku, jednak w perspektywie długofalowej będzie czynnkiem, dzięki któremu sieć będzie mogła poprawić swoją rentowność.

- Nie wyobrażam sobie, aby za kilka lat supermarket mógł obyć się bez marek własnych. Co więcej uważam, że będą one pozwoliły zarobić na cały sklep, gdyż niskie marże w sprzedaży produktów brandowych nie będą motorem zwiększającym rentowność sklepu. My jako sieć idziemy w kierunku specjalizacji w oferowaniu wędlin z własnego wyrobu i to generuje nam w niektórych sklepach 20-25 proc. obrotu. Właśnie sprzedaż wędlin i mięs z naszej wędzarni. Sądzę, że podobnie będzie w przyszłości z naszymi markami własnymi. Będą one naszym wyróżnkiem, a także będą pozwalały nam godziwie zarobić - powiedział Janusz Jasiński. 

Zdaniem Dariusza Kalinowskiego, prezesa Stokrotki udział marki własnej w sprzedaży supermarketów będzie się zwiększał, jednak osiągnie w przypadku jego sieci ok. 15 proc. w perspektywie 5-10 lat. - Nie widzię powodu, żebyśmy wchodzili w produkcję marki własnej. My znamy się na handlu. Producenci znają się na produkcji. Chcemy łączyć swoje najlepsze kompetencje, a nie wchodzić w obszary, które są dla nas nowe i nieznane. Dzięki temu mamy szansę uniknąć błędów nowicjuszy - podsumował Dariusz Kalinowski.

 

Zgodnie z prognozami udział marki własnej w rynku sprzedaży detalicznej wzrośnie na koniec 2013 roku do 23,7 proc. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • sapcio 2013-10-27 08:51:36

    srały muchy, będzie wiosna, będzie trawa lepiej rosla...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.