Intermarche korzysta z narzędzia Cluify

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2017 09:53

W wyniku działania Cluify 9 proc. odbiorców reklamy pojawia się w punkcie stacjonarnym. Cluify realizuje już kampanie dla takich klientów jak m.in.: Intermarche, Decathlon Targówek, Jack Wolfskin czy Budvar.

Cluify to internetowa platforma marketingowo-analityczna, która pozwala markom docierać do odbiorców na podstawie miejsc odwiedzanych offline. Do zbierania informacji o aktywności konsumentów w świecie rzeczywistym wykorzystuje aplikacje mobilne i znajdujące się w przestrzeni nadajniki Wi-Fi (użytkownicy nie muszą logować się do sieci). w ten sposób określane są odwiedzane lokalizacje, na podstawie których Cluify umożliwia wybór grupy odbiorców reklamy. Dzięki temu sklep internetowy wyśle reklamę do klientów konkurencji działającej stacjonarnie, a lokalna kawiarnia do mieszkańców pobliskiego osiedla. 

 
Wyniki prowadzonych kampanii zarządzający placówkami stacjonarnymi mogą na bieżąco obserwować w panelu Cluify, gdzie dostępne są informacje o liczbie odbiorców reklamy, którzy po jej emisji pojawili się w punkcie sprzedaży. W ten sposób marketerzy otrzymują nowy wskaźnik skuteczności reklamy internetowej - pomiar konwersji offline, która dla kampanii Cluify utrzymuje się na średnim poziomie 9%.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane