Intermarche promuje nowe logo i ofertę produktów świeżych

Autor: dlahandlu.pl/pr 3 marca 2011 10:24

3 marca rusza nowa kampania wizerunkowa supermarketów Intermaché.

Reklama promować będzie nowe logo oraz podkreślać największe atuty sieci, do których należą: własna wędzarnia, własny rozbiór mięsa, własny wypiek, duży wybór świeżych owoców i warzyw oraz tanie zakupy.

W trakcie kampanii ukażą się 30 sekundowe spoty wizerunkowe oraz 15 sekundowe spoty prezentujące produkt w atrakcyjnej cenie. Spoty mają ukazać Intermarché, jako sieć specjalizującą się w produktach świeżych.

Zobacz ceny w sklepach Intermarche

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane