Intermarche promuje świeże mięso i wędliny

Autor: wirtualnemedia.pl 30 marca 2017 10:00

Sieć sklepów Intermarche prowadzi nową kampanię reklamową - podają Wirtualnemedia.pl.

W kampanii sieci sklepów Intermarche dwunastu mężczyzn wcieliło się w rolę masarzy i rzeźników. W spocie śpiewają wykorzystywany już od dłuższego czasu w reklamach tej marki znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”. Celem kampanii jest zakomunikowanie w zabawnej konwencji, że świeże mięso i wędliny przygotowywane są na miejscu, w sklepach Intermarche, gdzie trafiają prosto od lokalnych dostawców.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane