Intermarche rusza z kampanią reklamową

Autor: portalspozywczy.pl 7 marca 2018 13:31

Od 9 marca ruszają spoty z sympatycznymi Kicaczkami, których emisja będzie obejmowała TV, digital i własne kanały Intermarche. Agencja zajęła się kreacją i realizacją spotu oraz stworzyła nazwę dla pluszaków i i ożywiła je w technologii 3D.

Bohaterami spotów są trzy zające: Hugo Gagatek, Lili Czarodziejka oraz Duduś Nieśmiałek. Swoją piosenką przypominają o tradycji malowania pisanek i wprowadzają w klimat zbliżających się Świąt Wielkanocnych.

Za naklejki zdobyte w trakcie zakupów w sieci hipermarketów Intermarche, dzieci będą mogły dostać Kicaczka. Za każde 100 złotych wydane na zakupy w supermarketach Intermarché do 31 marca, klienci otrzymają jeden znaczek. Zebranie 4 znaczków upoważnia do odbioru dowolnego „Kicaczka” (za dopłatą w wysokości 1 grosza).

W ramach kampanii, na oficjalnym fanpage’u Intermarché na Facebook’u, prowadzony jest też konkurs. Poprzez specjalnie przygotowaną aplikację dzieci mogą wybrać swojego ulubionego Kicaczka i pomalować dla niego wielkanocną pisankę. Twórcy najładniejszych pisanek otrzymają nagrody, m.in. 200 zł na zakupy w sklepach sieci Intermarché.

Emisja spotów telewizyjnych i w Internecie potrwa do Świąt Wielkanocnych. Agencja w całości odpowiadała za kreację, scenariusz i realizację oraz czuwała nad produkcją spotu, którą zrealizował dom produkcyjny Imperia Film.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane