Intermarche szuka agencji strategiczno-kreatywnej

Autor: wirtualnemedia.pl 16 marca 2018 10:39

Wybrana agencja ma zająć się obsługą strategiczno-kreatywną obsługą sieci Intermarché w obszarach ATL, BTL i digital - podały wirtualnemedia.pl

 - Stale prowadzimy działania mające na celu rozwój oferty, zakresu i jakości świadczonych usług przez Intermarche. Wizją Intermarche jest bycie ulubionym supermarketem na wszystkich lokalnych rynkach, na których występują nasze sklepy. Realizacja tego zadania wymaga stałej aktywności struktur marketingowych w zakresie kształtowania marki i promocji. Wszystkie nasze działania mają na celu jak najlepsze dopasowanie oferty do zmieniających się oczekiwań klientów - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji w Muszkieterach. We wrześniu ub.r. marka uruchomiła fanpage na Facebooku, jego prowadzeniem zajęła się agencja Get More Social. Tegoroczną kampanię reklamową z okazji świąt wielkanocnych przygotowały Hand Made i Imperia Film. W Polsce Intermarché ma 229 sklepów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    11,93

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane