Intermarche: W Polsce marki własne bardzo szybko zyskały zaufanie klientów

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 2 stycznia 2012 10:43

W ciągu 15 lat marka własna przeszła relatywnie szybką ewolucję od złych skojarzeń z produktami tanimi i słabszej jakości do skojarzeń pozytywnych, z artykułami sprawdzonymi, bardzo dobrej jakości, a w niektórym segmencie wręcz ekskluzywnymi. W porównaniu z krajami zachodnimi, w tym z Francją, z której sieć Intermarche się wywodzi, marki własne bardzo szybko zyskały zaufanie klientów - mówi Sylwia Piskulska, kierownik działu marketingu marek własnych Intermarche.

- Obecnie nasza pozycja w tym segmencie jest już ugruntowana i podejmujemy dalsze kroki w kierunku poszerzania asortymentu o nowe i coraz lepsze produkty. Śmiało możemy porównywać się do najlepszych liderujących na naszym rynku produktów brendowych, zaczynając od jakości, która jest dla nas podstawą, poprzez opakowania a kończąc na cenie produktu - dodaje Sylwia Piskulska.

Niedawno sieć zdecydowała się na przystąpienie do Programu "Doceń polskie", który realizowany jest pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

- Program „Doceń polskie" promuje produkty polskie. Obecnie posiadamy ponad 1600 artykułów z różnych gam asortymentowych. Portfolio jest więc szerokie. Część z naszych produktów pochodzi od polskich dostawców, inne importujemy z np. Francji. Klient ma tu do wyboru również produkty ekskluzywne, klasy premium, dla których jeszcze trudno znaleźć producenta na rynku polskim, spełniającego odpowiednie wymagania. Program „Doceń polskie" promuje właśnie wyroby z tym polskim akcentem i takich produktów mamy zdecydowaną większość. Myślę, że jeszcze w niejednej certyfikacji potwierdzimy, że nasze marki własne są godne znaku „Doceń polskie" - mówi Sylwia Piskulska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane