Internauci wchodzą w interakcje z markami, bo oczekują od nich porad

Autor: press.pl 20 września 2017 09:48

Użytkownicy internetu jako powód wchodzenia w interakcję z markami w sieci wskazują możliwość otrzymania pomocy lub rady – wynika z raportu Wave 9, przygotowanego przez dom mediowy UM (IPG Mediabrands) - podaje press.pl

Pomocy lub rady w kontaktach z markami oczekuje 40,6 proc. polskich respondentów. 39 proc. badanych do nawiązania kontaktu z marką motywuje chęć uzyskania najnowszych informacji na temat produktów, a 37,3 proc. - możliwość dowiedzenia się czegoś nowego. 26,4 proc. respondentów chce wyrażać swoje poglądy i dzielić się doświadczeniami, 23,6 proc. osób odpowiedziało, że chce mieć możliwość wpływu na powstające produkty, a tylko 14,8 proc. wymienia chęć zrelaksowania się.

Według raportu dla ponad 40 proc. polskich użytkowników internetu media społecznościowe są nieodłączną częścią życia, a 36 proc. zaobserwowało u siebie zjawisko FOMO (lęk przed pominięciem czegoś).
Najczęstszymi aktywnościami Polaków w mediach społecznościowych są: oglądanie filmów (ponad 50 proc. wskazań) i przeglądanie profili znajomych (46,9 proc.) - podaje press.pl 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • świadomy klient 2017-09-20 13:05:23

    Porad można oczekiwać od człowieka eksperta albo człowieka mającego doświadczenie, a nie od marki której celem jest SPRZEDAŻ i ZYSK...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane