Internetowy konkurs na zakończenie spotu batonika Pawełek

Autor: pr 19 kwietnia 2011 08:44

15 kwietnia rozpoczął się konkurs internetowy wspomagający nową kampanię reklamową batonika Pawełek. Celem działań promocyjnych jest odświeżenie wizerunku i zwiększenie atrakcyjności marki w oczach młodych ludzi (25-35 lat).

Idea reklamy oparta jest na sekwencji zabawnych pomyłek. Głównym komunikatem spotu jest ukazanie batonika jako produktu wzmacniającego i pobudzającego myślenie.

Rozpoczęo się głosowanie na najlepszą końcówkę spotu na stronie www.pawelek.pl. Internauci, którzy w ciekawy sposób opiszą, dlaczego wybrali właśnie to zakończenie, mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania te mają zachęcić konsumentów do dialogu z marką, współtworzenia jej stylu i języka komunikacji.

Wykorzystane w tym celu zostaną również media społecznościowe. Dodatkowo kampania zostanie wsparta materiałami POS oraz działaniami PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane