Intersnack z działaniami internetowymi dla marki Przysnacki

Autor: dlahandlu.pl 27 lipca 2015 10:14

Firma Intersnack Poland prowadzi działania internetowe dla marki Przysnacki obejmujące kampanię display, video oraz kampanię w social mediach.

Kampania promuje chipsy o polskich smakach: rozmarynu, szynki wiejskiej, wędzonego boczku, czosnku i cebuli dymki. Kampania marki Przysnacki będzie trwała przez całe lato. W kanale YouTube, w serwisach VOD i na Facebooku pojawiły się zrealizowane na potrzeby projektu formaty video, m.in. teledysk do specjalnie napisanej i nagranej na potrzeby kampanii piosenki zespołu Future Folk „#DobreBoNasze”. 

Grupa Dentsu Aegis Network Polska pracuje dla Intersnack od początku bieżącego roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    5,54

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane