PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Inwestorzy poszukują nowych miejsc do zaadaptowania na powierzchnie handlowe

Autor: pr/dlahandlu.pl 6 listopada 2013 10:03

- Najlepszą lokalizacją dla dużych obiektów handlowych są centra miast. W niektórych miejscowościach, chociażby w Poznaniu, mówi się o dużym nasyceniu tego typu obiektów i powoli zaczyna brakować miejsca na rozwój nowych projektów - mówi marketing manager Galerii Malta Agnieszka Juszkis.

Jej zdaniem centra handlowe, które już istnieją szukają różnych metod by zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku. Rozbudowują się i unowocześniają istniejącą infrastrukturę, a swoje usługi oferują w atrakcyjnych cenach.

Inwestorzy poszukują nowych miejsc do zaadaptowania na powierzchnie handlowe. Niejednokrotnie są to nieruchomości już istniejące, w których kilkanaście dekad temu tętniło życie, co społeczność wspomina z sentymentem. A ponieważ są to zazwyczaj centra miast, w powstawanie tego typu obiektów i towarzyszącej im infrastruktury komunikacyjnej angażuje się lokalne samorządy. I nie chodzi tu tylko o zastosowanie funkcjonalnych rozwiązań, ale również o partycypację w kosztach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.