Jaja Farmio z reklamą telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2014 14:43

W telewizji pojawiła się reklama jaj Farmio. Spot informuje o wyróżnikach marki: paszy wolnej od GMO, stosowanej w chowie kur, oraz programie ponadstandardowych badań jaj w zakresie niedozwolonej obecności antybiotyków.

To druga kampania Farmio SA i jednocześnie druga ogólnopolska telewizyjna kampania jaj w historii polskiej reklamy. Zasięg kampanii będzie porównywalny do bardzo silnej i zauważalnej kampanii ubiegłorocznej.W 30-sekundowym pomysłowym spocie reklamowym Farmio, którego główna bohaterką jest kura, po raz kolejny pojawia się sympatyczna Pani Halinka - gospodyni z pierwszej kampanii Farmio. Zadaniem kampanii jest podkreślenie, że oprócz paszy wolnej od GMO, Farmio jako pierwsza i jedyna marka w Polsce gwarantuje, że jaja są dodatkowo przebadane na antybiotyki przez niezależne laboratorium.

Reklama emitowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsacie i TVN oraz TV4, TV Puls i kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Internauci mogą zobaczyć reklamę na kanale Farmio na portalu YouTube. Media i czasy emisji zostały tak dobrane, aby reklama dotarła do grupy docelowej: osób, dla których jakość żywności ma istotne znaczenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • przem0 2014-02-17 11:27:07

    Ja też nie widziałem spotu w TV, ale jak tak pacze, to daje rade ;)

  • maq 2014-02-14 08:26:03

    Ja tam tego spotu jeszcze w tv nie widziałem.

  • Pietras 2014-02-13 10:34:13

    Tak samo badziewny jak poprzedni. Farmio mogło by się bardziej wysilić.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    7,06

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.