Jak Lidl poza cenami chce zdobyć klienta - muzyką i wolnymi kasami

Autor: www.dlahandlu.pl 19 stycznia 2017 09:30

Sieć Lidl od dawna okupuje pierwsze miejsca rankingów ulubionych sklepów Polaków. Detalista systematycznie wprowadza takie udogodnienia jak mniejsze wózki czy dedykowane miejsca parkingowe. Zakupy ma również uprzyjemnić muzyka i rozładowanie kolejek przy kasach.

Aby dana placówka stała się miejscem codziennych zakupów, sieci podejmują szereg działań zmierzających do tego, aby zakupy stały się bardziej komfortowe. W sieci Lidl jest to m.in. muzyka czy komunikaty o otwarciu kas.

- Już od ponad roku we wszystkich naszych sklepach standardem jest system nagłośnienia oraz sygnalizacji stanu kas. Systematycznie podejmujemy działania mające na celu zwiększenie komfortu zakupów – takim rozwiązaniem jest np. muzyka tła, która ma na celu uprzyjemnienie zakupów czy wprowadzenie mniejszych koszyków zakupowych. Ponadto dla rodziców małych dzieci szczególnym udogodnieniem są dedykowane miejsca parkingowe oraz kosze zakupowe dostosowane do przewożenia maluchów. Mając na uwadze wygodę naszych klientów cały czas pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które umilą i ułatwią im codzienne zakupy w naszych sklepach - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager sieci Lidl.

Eksperci wskazują, że takie bodźce jak np. muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu. Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, który chętniej wracają do niej w przyszłości.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • podpis 2017-01-19 14:10:39

    Ta "muzyka" to straszna chała, ktora wypłasza klientow.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.