Jak Lidl poza cenami chce zdobyć klienta - muzyką i wolnymi kasami

Autor: www.dlahandlu.pl 19 stycznia 2017 09:30

Sieć Lidl od dawna okupuje pierwsze miejsca rankingów ulubionych sklepów Polaków. Detalista systematycznie wprowadza takie udogodnienia jak mniejsze wózki czy dedykowane miejsca parkingowe. Zakupy ma również uprzyjemnić muzyka i rozładowanie kolejek przy kasach.

Aby dana placówka stała się miejscem codziennych zakupów, sieci podejmują szereg działań zmierzających do tego, aby zakupy stały się bardziej komfortowe. W sieci Lidl jest to m.in. muzyka czy komunikaty o otwarciu kas.

- Już od ponad roku we wszystkich naszych sklepach standardem jest system nagłośnienia oraz sygnalizacji stanu kas. Systematycznie podejmujemy działania mające na celu zwiększenie komfortu zakupów – takim rozwiązaniem jest np. muzyka tła, która ma na celu uprzyjemnienie zakupów czy wprowadzenie mniejszych koszyków zakupowych. Ponadto dla rodziców małych dzieci szczególnym udogodnieniem są dedykowane miejsca parkingowe oraz kosze zakupowe dostosowane do przewożenia maluchów. Mając na uwadze wygodę naszych klientów cały czas pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które umilą i ułatwią im codzienne zakupy w naszych sklepach - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager sieci Lidl.

Eksperci wskazują, że takie bodźce jak np. muzyka nie tylko relaksuje klientów, ale też poprawia ich samopoczucie i wpływa na postrzeganie czasu. Przyjemne dźwięki towarzyszące wizycie w placówce handlowej budują pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów, który chętniej wracają do niej w przyszłości.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • podpis 2017-01-19 14:10:39

    Ta "muzyka" to straszna chała, ktora wypłasza klientow.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane