Jakie będą skutki zakazu reklamy piwa w godz. 20-23?

Autor: wirtualnemedia.pl 27 września 2017 09:28

Na proponowanym przez Ministerstwo Zdrowia zakazie reklamy piwa w godz. 20-23 najwięcej straci telewizja, bo to właśnie tam trafia ponad połowa budżetów reklamowych piwa. Beneficjentem tych zmian może być internet. Ryzykuje też Skarb Państwa, bo wskutek spadku sprzedaży piwa mniejsze będą wpływy z podatku akcyzowego - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Ministerstwo Zdrowia chce wprowadzić do Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakaz reklamowania piwa w telewizji, radiu, kinach i teatrach do godz. 23 (obecnie obowiązuje do godz. 20).

Jak podaje serwis wirtualnemedia.pl, propozycja Ministerstwa Zdrowia w tym kształcie oznacza w praktyce całkowity zakaz reklamy, a w opinii branży obecna propozycja nie rozwiązuje żadnego z problemów dostrzeganych przez resort zdrowia, a tylko powoduje negatywne skutki dla całego sektora.

Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Browary Polskie, do którego należą Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska zwraca też uwagę, że już teraz, na tle państw Unii Europejskiej polskie prawo jest dość restrykcyjne.

Cały komentarz na wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,55

  • Śr

    0,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane