Jakie marki wydały najwięcej na przedświąteczną reklamę?

Autor: www.dlahandlu.pl 28 grudnia 2016 12:40

Tydzień przed świętami (12-18 grudnia) aż 6 marek handlowych znalazło się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV. Według danych firmy Nielsen sieć Lidl wydała na ten cel 11 552 510 zł.

Allegro przeznaczyło na ten cel 10 027 811 zł, Tesco 8 477 235 zł, Biedronka 7 751 437 zł, Media Expert 6 777 920 zł a Neonet 4 984 476 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,20

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane