Jakie wyniki osiągnęła Grupa Dixy, kiedy kierował nią były szef Biedronki?

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 1 lutego 2017 13:06

Sprzedaż rosyjskiego detalisty Dixy Group wzrosła w ciągu ostatnich 12 miesięcy o 14 proc. do 311,2 mld rubli (4,8 mld euro). Wzrost sprzedaży LfL wyniósł 4,4 proc.



W 2016 roku detalista otworzył 94 sklepy (952,532 metrów kwadratowych). Średni koszyk zakupowy wzrósł do 3,5 proc.

Sieć Dixy zanotowała wzrost o 15,1 proc. rdr, Victoria o 12,7 proc., a Megamart o 6,9 proc.

W samym czwartym kwartale łączne przychody Grupy wzrosły o 4,2 proc. LfL do 78,1 mld rubli (z czego Dixy urosło o 2,9 proc. do 62,1 mld RUB).

Pod koniec grudnia ubiegłego roku sieć prowadziła 2,802 sklepów, w tym 2,646 Dixy, 116 sklepów Victoria i 40 MegaMart.

Przypomnijmy, że niedawno sieć podała informację o wyborze nowego zarządu. Tym samy po niecałym roku z firmy odeszli Pedro Pereira da Silva (był szef Biedronki) i Julio Marques Duarte (były wiceprezes Żabki).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mac 2017-02-01 19:45:55

    Najbardziej wkurza mnie podawanie wyników na poziomie obrotu w stosunku rok do roku. Gdyby nie powstawały nowe sklepy ten przykład byłby ok, ale jeżeli sieć otworzyła kilkadziesiąt sklepów więcej to wiadomo że i obrót musi być wyższy. Do tego może dojść też inflacja o której nic nie wiemy a przede wszystkim koszty nowych otwarcia nowych sklepów. To tak jak z CCC wspaniałe obroty rok do roku a sklepów ponad 100 więcej i eobuwie do tego a zadłużenie ponad 1.5mld złoty.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.