Jakub Kowalski został szefem marketingu Gruper.pl

Autor: dlahandlu.pl 27 sierpnia 2012 11:47

Jako dyrektor marketingu i PR w Gruper.pl, będzie odpowiadać za realizację działań promocyjnych, komunikacyjnych oraz marketingowych spółki.

 W zakres jego kompetencji będą wchodzić działania na rzecz Grupera, Bonboniera, jak również kolejnych nowych projektów wdrażanych przez

Gruper. Przed nawiązaniem współpracy z Gruper.pl współpracował z m.in. z firmą GG Network SA czy Ringier Axel Springer Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane