Jantoń wprowadza nowe wino dla kobiet

Autor: pr 4 maja 2017 11:27

 Jantoń wprowadza nowe wino dla kobiet fot. materiały prasowe

Nowe wino dla kobiet Fruttisecco marki Monte Santi wprowadziła w kwietniu br. na rynek firma Jantoń. To odpowiedź spółki na rozwijającą się dynamicznie w Polsce kategorię win musujących i dopasowanie do preferencji Polek poszukujących win w słodszych smakach.

Dostępne będą trzy warianty smakowe produktu: mango, arbuz i biała truskawka. Fruttiscecco będzie dystrybuowane zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w kanale nowoczesnym oraz w punktach HoReCa. Sprzedaż wsparta zostanie kampanią marketingową 360°.

Fruttisecco wyróżni na sklepowej półce szlachetny kształt butelkii niezwykle kobiecy design. W sklepach również pojawią się on-packi zawierające wszystkie trzy warianty smakowe. Fruttisecco dystrybuowane będzie w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym, a także w HoReCa.

Sprzedaż Fruttisecco zostanie wzmocniona komunikacją 360°. Platformę komunikacji produktu będzie stanowić Republica Fruttisecco, zapraszająca konsumentów do wspólnej zabawy, konkursów i interakcji w świecie marki, zarówno w social mediach, jak i w aplikacji. W czerwcu do wspólnej zabawy z Fruttisecco zapraszać będą influencerki. Obecność Fruttisecco w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym wzmocnią materiały POS. W wybranych punktach HoReCa są planowane strefy bąbelkowe Republica Fruttisecco , a także produkt dostępny we wszystkich trzech wariantach w wersji z nalewaka.

 

Przeczytaj także:

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane