Jeden zniechęcony klient to strata 20 kolejnych

Autor: Express Ilustrowany 7 czerwca 2010 14:40

Specjaliści od technik sprzedaży obliczyli, że przez jednego zniechęconego kiepską obsługą klienta sklep traci aż dwudziestu kolejnych - informuje "Express Ilustrowany".

Pracujący w handlu powinni być kompetentni, kulturalni, cierpliwi i uprzejmi.
Sprzedawcy przyznają jednak, że czasami nie jest to proste. Kasjerki hipermarketów często stają się obiektem ataków rozjuszonych klientów. W samoobsługowym molochu są jedynymi pracownikami, z którymi klient ma kontakt.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane