Jerzy Dudek w kampanii Heinekena

Autor: pr 13 lutego 2018 17:43

Jerzy Dudek w kampanii Heinekena Fot. materiały prasowe

W Lidze Mistrzów, podobnie jak w kinie, zdarzają się sceny, które wbijają widzów w fotel i nawet po latach wzbudzają emocje. Ten klimat przywołuje w nowej kampanii Heineken, w roli głównej obsadzając Jerzego Dudka - legendę prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszego Polaka w światowej kampanii marki.

Tę filmową dramaturgię oglądaliśmy w finale z 2005 roku, którego bohaterem został właśnie Jerzy Dudek. W pamiętnej serii rzutów karnych Polak błysnął nie tylko umiejętnościami bramkarskimi, ale też aktorskimi. Efektownym tańcem w bramce, nazwanym potem "Dudek Dance", zmylił aż trzech rywali i zdobył najcenniejsze klubowe trofeum w europejskiej piłce.

W nowej kampanii Heinekena Jerzy Dudek zamienił tu bramkarską bluzę na strój rodem z filmów kostiumowych, a zamiast rzutów karnych oglądamy pełen emocji pojedynek, w którym Polak rozprasza swojego rywala w sposób znany z finałowego meczu w Stambule.

Heineken przygotował też pierwszą w całej historii marki, limitowaną edycję opakowań, dedykowaną jednemu bohaterowi.  Wyjątkowe puszki z wizerunkiem Jerzego Dudka trafią do sklepów w marcu i będą dostępne jedynie na terenie Polski.

Elementem kampanii pod hasłem „Poczuj legendarne emocje” będzie także najdłuższa w historii marki loteria konsumencka. Heineken będzie mówił o piłce od dziś do końca czerwca, czyli miesiąc dłużej niż zazwyczaj. W codziennych losowaniach, będzie można wygrać: wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów i Superpucharu Europy, Playstation 4 Pro z zestawem VR oraz 30 piłek z autografem Jerzego Dudka. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić piwo Heineken, wejść na stronę heineken.com.pl i wpisać kod spod kapsla lub zawleczki.

Spot z udziałem Jerzego Dudka przygotowała agencja Publicis Italy, a wyreżyserował go Fredrik Bond. Za produkcję odpowiada Sonny London, a za postprodukcję MPC London. Komunikację w digital i social mediach prowadzi agencja 2012. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS. a projekt limitowanej edycji puszek z wizerunkiem Jerzego Dudka odpowiada agencja Global Shopper Marketing.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    9,85

  • Min

    3,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8018

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555459

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.