Jet.com przetestuje supermarket typu pop-up

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 12 maja 2017 10:36

Jet.com, platforma internetowa należąca do grupy Walmart, otworzyła w Nowym Jorku sklep typu pop-up. Punkt, który mieści się w sklepie Story jest dedykowany sprzedaży żywności.

Sklep Jet.com pozostanie w przestrzeni konceptu Story przez sześć tygodni. Klientom zaoferuje nie tylko sprzedaż żywności, ale także zorganizuje imprezy z udziałem szefów kuchni. Sklep pop-up to kolejny krok Walmarta w nawiązaniu walki z Amazonem., który ma już fizyczne punkty Amazon Fresh (w formule pick-up, czyli odbioru zamówień online).

Walmart mocno stawia na omnichannel - detalista uruchomił kilka nowych usług, aby zadowolić klientów online. Zamówienia internetowe można odebrać w coraz większej liczbie sklepów. Zakupy mogą być również dostarczane do domu dzięki kierowcom firm Uber i Lyft.

Walmart ma w swoim portfelu coraz więcej sklepów online. Oprócz Jet.com w posiadaniu giganta amerykańskiego handlu są też: sklep odzieżowy Modcloth, meblowy Hayneedle, sklep obuwniczy Shoebuy i modowy Moosejaw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane