JM: Hebe odpowiada za 0,8 proc. sprzedaży, Biedronka za 66,9 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 24 lutego 2017 10:01

Sprzedaż sieci Hebe w 2016 r. wyniosła 122 mln euro wobec 100 mln euro w 2015 r. Sieć liczy obecnie 153 sklepy, a w ubiegłym roku otworzyła łącznie 19 nowych placówek.

Hebe prowadzi program lojalnościowy, obecnie posiada 2 miliony aktywnych kart.

Sieć odpowiada za 0,8 proc. sprzedaży Grupy Jeronimo Martins (Biedronka z 2 722 placówkami odpowiada za 66,9 proc. sprzedaży). Brand Pingo Doce generuje 24,3 proc. sprzedaży, Recheio 6 proc. a Ara 1,6 proc.

Pierwszy sklep Hebe został otwarty w maju 2011 r., przy Al. Jerozolimskich 11/19 w Warszawie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane