Jogurty Activia w nowych opakowaniach

Autor: pr 29 września 2016 17:02

Jogurty Activia w nowych opakowaniach Fot. mat.pras.

Nowe opakowania produktów marki Activia już od 19 września można znaleźć na półkach sklepów. Wprowadzenie nowej szaty graficznej to początek działań związanych ze zmianami marki, które na całym świecie rozpoczęła firma Danone.

Odświeżone logo produktu i głębsza kolorystyka to główne cechy nowych opakowań jogurtów Activia. Zmieniona została także czcionka, którą zaprojektowano specjalnie dla tej grupy produktów. Dodano promieniste wiązki światła i wyeksponowano atrybut marki – Bifidus Actiregularis - szczep bakterii, który wyróżnia te jogurty firmy Danone. Wszystkie zmienione elementy wizualne z elegancją i precyzją podkreślają ekspercką wiedzę marki Activia z zakresu żywienia.

Produkty Activia w zmienionej szacie graficznej wpisują się w nowe pozycjonowanie marki.
W nowej komunikacji marki firma Danone podkreślać będzie ideę życia zgodnie z koncepcją InSync. Angażując konsumentów na poziomie emocjonalnym, będzie ona inspirować kobiety do pełnego wykorzystywania swojego potencjału dzięki równowadze ciała i umysłu – mówi Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Rozwoju Kategorii i Kanałów Sprzedaży w Danone.

Zmiany wizerunkowe dotyczą całego portfolio marki Danone Activia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane