Joyfood: Skład produktów coraz ważniejszy dla konsumentów

www.portalspozywczy.pl 23 marca 2017 15:23

- Polski klient coraz częściej czyta i co więcej, zaczyna rozumieć etykiety. Silny jest również trend patriotyzmu zakupowego, dlatego uważamy, że nasza marka Zdrowe Pola dobrze wstrzeliła się w trendy. Mam nadzieję, że w niedługim czasie urośnie na dużego gracza - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Piotr Wojtecki, dyrektor marketingu w firmie Joyfood.

Polski konsument coraz częściej zwraca uwagę na jakość produktów spożywczych oraz na ich skład. Jednak trzeba pamiętać, że nadal istotna dla niego jest cena żywności. - Dlatego Joyfood planuje w maju obniżenie cen produktów marki Zdrowe Pola. Rosnąca skala sprzedaży powoduje, że możemy sobie na to pozwolić – dodaje Piotr Wojtecki.

Jego zdaniem Polacy tęsknią za żywnością taką jaką spożywali w dzieciństwie. -  Pozyskujemy surowce od polskich rolników i podajemy je w innowacyjnym formacie. Polskość jest tu bardzo istotna - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane