Joyfood: żywność funkcjonalna może być alternatywą dla suplementów diety

www.portalspozywczy.pl 20 marca 2017 12:21

- Rynek żywności funkcjonalnej ma ogromny potencjał rozwoju, co już od kilku lat widoczne jest na Zachodzie. W Polsce producentów tzw. „superfoods” ciągle przybywa. Dla nas, jako nowego gracza, kluczowe było znalezienie nietypowego konceptu i swojej niszy. W perspektywie kilku lat chcielibyśmy w segmencie żywności funkcjonalnej zaznaczyć swoją obecność i spopularyzować kategorię - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Piotr Wojtecki, dyrektor marketingu w firmie Joyfood.

Firma Joyfood zaczynała od marki SmartFood, która oferuje produkty z kategorii zbilansowanych diet niskokalorycznych, to produkty specjalistyczne, stosowane m.in. w leczeniu otyłości. - Jest to jednak żywność w proszku i saszetce, i mimo, że jest dużo lepiej postrzegana niż jeszcze 3 lata temu, to jednak nadal ciąży nad nią stereotypowa negatywna percepcja, co nie jest adekwatne w odniesieniu do naszych produktów – mówi Piotr Wojtecki.

Jednym z innowacyjnych działań w tym formacie, było wprowadzenie przez Joyfood do oferty produktów w postaci pojedynczych saszetek, bo z badań firmy wynikało, że polscy konsumenci zanim kupią całą gamę produktów za kilkadziesiąt złotych, najpierw chcą je przetestować.  - Wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów  i docelowo zamierzamy zmodyfikować ofertę i skupić się na formatach przekąskowych, ready to eat. Niedawno wprowadziliśmy na rynek np. chipsy wysokoproteinowe. Myślę, że na ten rodzaj żywności jeszcze przyjdzie w Polsce czas, a  wtedy chcemy być na tzw. pool position – zapewnia Piotr Wojtecki.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,71

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.