Joyfood: żywność funkcjonalna może być alternatywą dla suplementów diety

www.portalspozywczy.pl 20 marca 2017 12:21

- Rynek żywności funkcjonalnej ma ogromny potencjał rozwoju, co już od kilku lat widoczne jest na Zachodzie. W Polsce producentów tzw. „superfoods” ciągle przybywa. Dla nas, jako nowego gracza, kluczowe było znalezienie nietypowego konceptu i swojej niszy. W perspektywie kilku lat chcielibyśmy w segmencie żywności funkcjonalnej zaznaczyć swoją obecność i spopularyzować kategorię - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Piotr Wojtecki, dyrektor marketingu w firmie Joyfood.

Firma Joyfood zaczynała od marki SmartFood, która oferuje produkty z kategorii zbilansowanych diet niskokalorycznych, to produkty specjalistyczne, stosowane m.in. w leczeniu otyłości. - Jest to jednak żywność w proszku i saszetce, i mimo, że jest dużo lepiej postrzegana niż jeszcze 3 lata temu, to jednak nadal ciąży nad nią stereotypowa negatywna percepcja, co nie jest adekwatne w odniesieniu do naszych produktów – mówi Piotr Wojtecki.

Jednym z innowacyjnych działań w tym formacie, było wprowadzenie przez Joyfood do oferty produktów w postaci pojedynczych saszetek, bo z badań firmy wynikało, że polscy konsumenci zanim kupią całą gamę produktów za kilkadziesiąt złotych, najpierw chcą je przetestować.  - Wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów  i docelowo zamierzamy zmodyfikować ofertę i skupić się na formatach przekąskowych, ready to eat. Niedawno wprowadziliśmy na rynek np. chipsy wysokoproteinowe. Myślę, że na ten rodzaj żywności jeszcze przyjdzie w Polsce czas, a  wtedy chcemy być na tzw. pool position – zapewnia Piotr Wojtecki.

Całość: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane