Jubileuszowa edycja wina Dorato

Autor: pr 7 grudnia 2016 14:35

Jubileuszowa edycja wina Dorato Fot. mat. pras. Ambra

25 lat temu narodziła się jedna z najbardziej kultowych polskich marek – DORATO. W tym samym roku w Polsce odbyły się pierwsze po II wojnie światowej w pełni demokratyczne wybory do Sejmu i Senatu, powstała Giełda Papierów Wartościowych i wysłano pierwszy e-mail. Od tego czasu Polacy aż 150 mln razy świętowali ważne chwile z DORATO.

DORATO jest najlepiej sprzedającym się winem musującym w Polsce i wciąż wzmacnia swoją pozycję. Jego udziały ilościowe w rynku (bez dyskontów) w ostatnich 12 miesiącach wzrosły o 0,9 p.p. Jest też najbardziej rozpoznawalną marką wina musującego w Polsce. W tym roku świętuje swoje 25 urodziny. Z tej okazji do sklepów trafi specjalna jubileuszowa edycja wina, która ma przypomnieć konsumentom to, co najważniejsze w ich ulubionej marce - wszystkie wyjątkowe chwile spędzone z DORATO.

Jubileuszowa etykieta łączy tradycję z nowoczesnością. Charakterystyczny styl DORATO podkreśliły złote płynne linie inspirowane secesyjną ornamentyką. Dzięki subtelnej perłowej kolorystyce całość jest rozświetlona i elegancka jak przystało na ikonę ostatnich 25 lat, symbol niezapomnianych chwil w życiu kilku pokoleń konsumentów nie tylko w Polsce. W ciągu ćwierćwiecza AMBRA eksportowała DORATO aż do 18 krajów, nawet tak odległych miejsc jak Chiny, Korea Południowa, Nigeria czy Tajwan.
- W projekcie „Anniversario" uwzględniliśmy ten długi czas, w którym DORATO towarzyszyło konsumentom w ich najszczęśliwszych chwilach, stając się zarazem świadkiem zmian zachodzących w Polsce - mówi Jakub Śwircz, Managing Director Brandy Design. - Stąd też decyzja o stworzeniu projektu, który poprzez wybrane elementy wzornictwa nawiązuje do ponadczasowych kodów szampana i związanej z nim atmosfery. Główną cechą designu Dorato 25 lat jest secesyjna rama ze złotymi przetłoczeniami, która podkreśla jakość i kapitał zaufania jakim konsumenci obdarzają tę markę. 

Limitowana edycja DORATO pojawi się w sklepach na początku grudnia. Na grudzień producent zaplanował kampanię telewizyjną: 30-sekundowy spot sponsorski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane