Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów

Autor: pr 27 października 2016 09:17

Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów fot. materiały prasowe

Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki. Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się w obchody 100-lecia Klubu i zaprosiła fanów do internetowych wyborów limitowanej edycji puszki.

Wyborom towarzyszył konkurs “Puszka na 100-lecie Legii”, w którym przy okazji głosowania można było wygrać m.in. bilety VIP na mecz Legii. Zgodnie z zapowiedzią, limitowana edycja Królewskiego będzie dostępna w sklepach od listopada 2016 r.

Królewskie zaproponowało kibicom 3 projekty. Były to: Puszka Mistrzowska, Puszka Marszałka i Puszka Meczowa. W głosowaniu oddano łącznie ponad 34 000 głosów.

 - Konkurs “Puszka na 100-lecie Legii” nawiązuje do tradycji, którą udało nam się stworzyć przez lata bliskiej współpracy z Klubem. Limitowanymi edycjami (etykiet, puszek lub butelek) Królewskie od lat świętuje wraz z kibicami zdobyte przez drużynę tytuły mistrzowskie - mówi Anna Paciejewska, kierownik marki Królewskie. W tym roku jednak zależało nam na tym, aby podkreślić wagę jubileuszu i złożyć ukłon w stronę najwierniejszych kibiców Klubu. Dlatego to właśnie ich zaprosiliśmy do dokonania wyboru.

Ogromną przewagą głosów zwyciężyła Puszka Marszałka, której projekt graficzny i kolorystyka nawiązują do wojskowego rodowodu Klubu i patrona stadionu, Marszałka Józefa Piłsudskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane