Juicy Fruit z Kabaretem Zachodnim w nowej kampanii w social mediach

Autor: pr 3 kwietnia 2018 10:28

Juicy Fruit z Kabaretem Zachodnim w nowej kampanii w social mediach Fot. Shutterstock.com

Juicy Fruit z przymrużeniem oka rozpoczyna sezon wiosenny nową kampanią konsumencką. Do współpracy marka zaprosiła znany i lubiany Kabaret Zachodni.

Motywem przewodnim kampanii pod hasłem „Juicy Fruit. Tak smaczna, że nic, tylko żuć!” jest komunikacja niewerbalna. Bohaterowie, w których wcielają się członkowie Kabaretu Zachodniego, w krótkich filmikach żują owocową gumę, przez co muszą znaleźć inny niż mowa sposób komunikacji.  Skecze będą emitowane do 30 kwietnia 2018 r. na kanale YouTube i fanpage’u Juicy Fruit Polska oraz na profilu Kabaretu Zachodniego. W ramach kampanii na Facebooku zostanie także zrealizowany dla konsumentów konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Kabaret Zachodni to młoda grupa komediowa, która szturmem zdobyła serca wielbicieli kabaretu oraz zachwyciła jury najbardziej znanych festiwali. W jej skład wchodzą artyści wywodzący się ze słynnego Zielonogórskiego Zagłębia Kabaretowego: Tomasz Łupak, Janusz Pietruszka, Jarosław Marek Sobański oraz Karolina Kuras.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB&tribal, a za obsługę medialną MediaCom. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane