Juicy Fruit z Kabaretem Zachodnim w nowej kampanii w social mediach

Juicy Fruit z przymrużeniem oka rozpoczyna sezon wiosenny nową kampanią konsumencką. Do współpracy marka zaprosiła znany i lubiany Kabaret Zachodni.
Motywem przewodnim kampanii pod hasłem „Juicy Fruit. Tak smaczna, że nic, tylko żuć!” jest komunikacja niewerbalna. Bohaterowie, w których wcielają się członkowie Kabaretu Zachodniego, w krótkich filmikach żują owocową gumę, przez co muszą znaleźć inny niż mowa sposób komunikacji. Skecze będą emitowane do 30 kwietnia 2018 r. na kanale YouTube i fanpage’u Juicy Fruit Polska oraz na profilu Kabaretu Zachodniego. W ramach kampanii na Facebooku zostanie także zrealizowany dla konsumentów konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Kabaret Zachodni to młoda grupa komediowa, która szturmem zdobyła serca wielbicieli kabaretu oraz zachwyciła jury najbardziej znanych festiwali. W jej skład wchodzą artyści wywodzący się ze słynnego Zielonogórskiego Zagłębia Kabaretowego: Tomasz Łupak, Janusz Pietruszka, Jarosław Marek Sobański oraz Karolina Kuras.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja DDB&tribal, a za obsługę medialną MediaCom.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł