Jula uruchamia program lojalnościowy dla firm

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2017 11:47

Jula uruchamia program lojalnościowy dla firm fot. Tomasz Wienke

15 listopada br. rusza program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny krok w rozwoju sieci Jula w Polsce, która otworzyła w tym roku sklep internetowy i planuje dalszą ekspansję w zakresie sieci sklepów stacjonarnych.

Program lojalnościowy JulaPro stworzony został z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Stanowią oni jedną z kluczowych grup odbiorców sieci multimarketów Jula, która oferuje nie tylko wyposażenie umożliwiające pracę, ale także odzież roboczą i akcesoria.

- Wierzymy, że program w Polsce powtórzy sukces tych, które od roku działają na terenie Szwecji i Norwegii – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Program oparty jest na zasadzie „3 razy PRO”: PROsty system rabatowy, PROfesjonalna obsługa, PROdukty dla specjalistów. Przystępując do JulaPro, klient może korzystać z ofert specjalnych oraz systemu, pozwalającego na uzyskanie rabatu w wysokości od 2 do 10%, na którego wysokość wpływa saldo zakupów dokonanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Rabat naliczany jest bezpośrednio przy kasie. Aplikacja mobilna, dostępna w Google Play i Apple Store daje możliwość zarządzania zakupami, pokazuje historię zakupów i faktur.

 – Jula stawia na rozwój w Polsce, o czym świadczą m.in.: uruchomiony w tym roku i dobrze prosperujący sklep e-commerce, dzięki któremu trafiliśmy z ofertą do klientów z najdalszych zakątków Polski, a teraz – wzmacniający naszą ofertę dla biznesu – program lojalnościowy JulaPro – podsumowuje Tomasz Wienke. – Wciąż intensywnie pracujemy nad rozwojem sieci sklepów stacjonarnych. W tym momencie naszej ekspansji chcemy rozwijać się przede wszystkim w dużych miastach oraz wzmocnić naszą obecność w aglomeracjach, w których już posiadamy nasze sklepy.

Jula to sieć multimarketów oferująca zestaw 13 000 artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne zajęcia. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad 350 osób. Wiosną 2017 roku Jula otworzyła sklep internetowy w ofercie, którego znajduje się 10.000 produktów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane