Kamikaze zadba o obsługę Carlsberga w socialmedia

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2018 08:48

Agencja Kamikaze po wygranym przetargu jest odpowiedzialna za obsługę marki Carlsberg (należącą do Carlsberg Polska) w mediach społecznościowych. Będzie dla niej pracować do końca br.

W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili Carlsberga na Facebooku i Instagramie, jak również będzie wspierać markę w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku. Firmy nie ujawniają, ile i jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu.

Jednocześnie Kamikaze wygrał przetarg Carlsberg Polska na obsługę budżetu digital marki Somersby - napoju piwnego w kilku owocowych wersjach smakowych: jabłkowym, jeżynowym, kwiatu bzu i limonki oraz arbuzowym. Kamikaze jest odpowiedzialne za wypracowanie nowej idei kreatywnej i strategii marki na 2018 rok, jak również realizację działań marketingowych, z naciskiem na kanały digitalowe. Pierwsze działania Kamikaze w ramach obsługi Somersby już wystartowały.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4258

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane