Kamil Bednarek gwiazdą kampanii marki FRUGO

Autor: pr 16 sierpnia 2017 14:18

Dzięki współpracy z Kamilem Bednarkiem, nietuzinkowym młodym artystą, marka FRUGO stawia na niecodzienny miks pozytywnych emocji i wyjątkowych smaków. Największa kampania promocyjna FRUGO potrwa aż do końca wakacji.

W ramach swojej kampanii promocyjnej marka zaprosiła do współpracy topowego artystę młodego pokolenia – Kamila Bednarka. Tak narodził projekt, dzięki któremu zarówno miłośnicy FRUGO, jak i fani Kamila mogą cieszyć się utworem „Poczuj luz”. Właściciel marki FRUGO – firma Food Care Group Sp. z o.o. – wyprodukował zaś do niego klip, w którym, obok Kamila, wystąpił zespół FRUGO: pitahaya, czarna wiśnia, porzeczka i winogrono.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Kamilem Bednarkiem. W jej efekcie powstał doskonały i świeży miks pozytywnych emocji – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare. – Mam nadzieję, że tego lata, przy dźwiękach wyprodukowanej piosenki „Poczuj luz”, wiele osób odczuje przypływ fantastycznych emocji i będzie się doskonale bawić. Chciałabym, aby pozytywny przekaz, zawarty w tekście tego utworu, towarzyszył nam wszystkim nie tylko latem, ale pozostał także przez pozostałe pory roku – już na zawsze.

„Tak miksuje FRUGO”
Tak brzmi hasło nowej, największej w historii marki, kampanii promocyjnej, w ramach której doszło do spotkania FRUGO i Kamila Bednarka. Opiera się ona na pozytywnym przekazie płynącym ze słów utworu, na motywie muzyki i na jej wpływie na otoczenie. Rozpoczęła się w drugiej połowie maja br. i potrwa do 10 września.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.