Kamil Bednarek gwiazdą kampanii marki FRUGO

Autor: pr 16 sierpnia 2017 14:18

Dzięki współpracy z Kamilem Bednarkiem, nietuzinkowym młodym artystą, marka FRUGO stawia na niecodzienny miks pozytywnych emocji i wyjątkowych smaków. Największa kampania promocyjna FRUGO potrwa aż do końca wakacji.

W ramach swojej kampanii promocyjnej marka zaprosiła do współpracy topowego artystę młodego pokolenia – Kamila Bednarka. Tak narodził projekt, dzięki któremu zarówno miłośnicy FRUGO, jak i fani Kamila mogą cieszyć się utworem „Poczuj luz”. Właściciel marki FRUGO – firma Food Care Group Sp. z o.o. – wyprodukował zaś do niego klip, w którym, obok Kamila, wystąpił zespół FRUGO: pitahaya, czarna wiśnia, porzeczka i winogrono.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Kamilem Bednarkiem. W jej efekcie powstał doskonały i świeży miks pozytywnych emocji – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare. – Mam nadzieję, że tego lata, przy dźwiękach wyprodukowanej piosenki „Poczuj luz”, wiele osób odczuje przypływ fantastycznych emocji i będzie się doskonale bawić. Chciałabym, aby pozytywny przekaz, zawarty w tekście tego utworu, towarzyszył nam wszystkim nie tylko latem, ale pozostał także przez pozostałe pory roku – już na zawsze.

„Tak miksuje FRUGO”
Tak brzmi hasło nowej, największej w historii marki, kampanii promocyjnej, w ramach której doszło do spotkania FRUGO i Kamila Bednarka. Opiera się ona na pozytywnym przekazie płynącym ze słów utworu, na motywie muzyki i na jej wpływie na otoczenie. Rozpoczęła się w drugiej połowie maja br. i potrwa do 10 września.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane