Kampania "Czytajmy etykiety" będzie kosztowała ponad 2,5 mln zł

Autor: wirtualnemedia.pl 9 stycznia 2017 09:27

Konsorcjum agencji wygrało przetarg i przygotuje na zlecenie Instytutu Żywności i Żywienia kampanię pod hasłem „Czytajmy etykiety” - podały wirtualnemedia.pl

Ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna pod hasłem „Czytajmy etykiety” będzie obejmować telewizję, internet i outdoor. Dodatkowo w jej ramach zaplanowano zorganizowanie pięciu konferencji prasowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 2,577 mln zł. Kampania realizowana jest przy wsparciu funduszy europejskich, w ramach realizacji projektu „Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane