Kampania edukacyjna Związku Producentów Cukru

Autor: pr 26 maja 2017 14:12

Związek Producentów Cukru rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem „Uczymy jak słodzić”. Jej celem jest uświadomienie, że składnik ten jest produktem w pełni naturalnym i potrzebnym w zbilansowanej diecie, a w konsekwencji zmiana wizerunku cukru.

Od lat w opinii publicznej istnieje wiele stereotypów dotyczących cukru – produkt ten uważa się za przyczynę cukrzycy, próchnicy oraz otyłości, a temat budzi wiele skrajnych emocji.

W związku z tym Związek Producentów Cukru w Polsce zrzeszający cztery firmy zajmujące się produkcją cukru - Krajową Spółkę Cukrową S.A., Pfeifer & Langen Polska S.A., Südzucker Polska S.A. oraz Nordzucker Polska S.A, postanowił przygotować kampanię, która ma zadanie obalić te stereotypy. Celem kampanii nie jest namawianie do spożywania cukru, a jedynie pokazanie, że składnik ten może być elementem zbilansowanej diety, pod warunkiem zachowania umiaru oraz wprowadzenia w życie aktywności fizycznej.

W akcję zaangażowała się dietetyczka, Agnieszka Piskała, która stworzyła na potrzeby kampanii raport podsumowujący dotychczasową wiedzę dotyczącą cukru i jego spożywania,
a także znany restaurator i szef kuchni – Mateusz Gessler.

W ramach naszej kampanii chcemy edukować konsumentów oraz podpowiadać, jak mogą rozsądnie sięgać po cukier. Poprzez dostarczenie merytorycznych materiałów takich jak raport, czy dedykowana strona internetowa, chcemy trafić do Polaków z rzetelną oraz ekspercką wiedzą. – mówi Michał Gawryszczak, dyrektor biura Związku Producentów Cukru w Polsce.
 
Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada agencja Garden of Words. Działania będą realizowane od końca maja do końca grudnia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane