Kampania kremu Nivea podkreśla tradycję i rodzinny wizerunek marki

Autor: wirtualnemedia.pl 8 października 2015 09:37

Firma Nivea Polska przywraca polskie określenie na opakowaniach swojego sztandarowego kremu Nivea. Wspiera to kampania reklamowa podkreślająca bogatą tradycję i rodzinny wizerunek tej marki - informują Wirtualnemedia.pl.

Poprzednio krem Nivea miał oficjalną nazwę Nivea Creme, z której drugie słowo na opakowaniach pisano pochyłą czcionką. Wprowadzono ją w listopadzie 1997 roku, po tym jak Nivea Polska została przejęta przez koncern Beiersdorf.

Teraz producent wraca do polskiej nazwy Nivea Krem. Uzasadnia, że ma to podkreślić, jak mocno produkt jest zakorzeniony w polskiej tradycji oraz że w wielu rodzinach jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. 

Kampania jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie. Jej hasło główne to: „Nivea Krem łączy pokolenia Polaków”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane