Kampania margaryny Śniadaniowej

Autor: pr 29 kwietnia 2015 13:18

 Kampania margaryny Śniadaniowej Fot. Z.T. Bielmar

Margaryna do smarowania pieczywa „Śniadaniowa“ z Z.T. „Bielmar” Sp. z o.o. będzie bohaterką szerokiej kampanii reklamowej zaplanowanej na maj.

Kompleksowe działania reklamowe rozpoczną się 1 maja. Celem kampanii realizowanej pod hasłem “Śniadaniowa - teraz także na drugie śniadanie” jest wzmocnienie wizerunku produktu wysokiej jakości.

Margaryna pojawi się w nowym opakowaniu z logo kampanii informacyjno-edukacyjnej „Jem drugie śniadanie”, której Bielmar jest sponsorem. Jej celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Bielmar zaangażował się w kampanię jednocześnie wspierając akcję Pajacyk, której logo  także znalazło się na opakowaniu, dzięki czemu około 15 tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce.

Od początku maja reklamy pojawią się w wybranych magazynach branżowych i konsumenckich, m.in. w Dobrych Radach, Claudii, Kobiecie i życiu. Z początkiem miesiąca startują też emisje 15 sekundowych spotów oraz bilbordów sponsorskich w Polsacie, TVP, TVN i stacjach tematycznych. Wizerunek Śniadaniowej pojawi się na 300 bilbordach w całej Polsce. Kreacją kampanii zajęła się agencja Optima Marketing Group, natomiast planowanie, zakup mediów oraz działania PR realizuje agencja Zaza Media.

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.