PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Kampania outdoorowa smakowej wody Żywiec Zdrój

Autor: wirtualnemedia.pl 6 lipca 2011 10:23

Outdoorowa kampania wody Żywiec Zdrój Smako-łyk podkreśla rodzinny charakter tej marki.

W akcji pod hasłem "Dopełnia smak każdego posiłku" wykorzystywane są m.in. layouty, na których kluczowy dla kompozycji stół z butelką Żywca Zdrój Smako-łyk jest elementem trójwymiarowym wystającym z plakatu. Ma to uatrakcyjnić przekaz i przyciągnąć do niego uwagę odbiorców.

 

Elementy 3D znajdują się na wybranych ekspozycjach wielkoformatowych w centralnych punktach pięciu największych miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    3,83

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane