Kampania outdoorowa syropów Łowicz

Autor: pr 4 lipca 2016 09:39

Kampania outdoorowa syropów Łowicz Fot. mat. pras. Łowicz

Tego lata Łowicz w niesamowicie efektowny sposób informuje o orzeźwiającej mocy syropów. Prowadzona na szeroką skalę kampania outdoorowa zachęca do spróbowania nowych smaków syropów na bazie zielonej herbaty i owoców.

W tegorocznej limitowanej edycji syropów Łowicz na lato, oprócz znanej i lubianej od lat wersji limonka-cytryna, pojawiły się dwie nowości. Te unikalne smaki to połączenie ekstraktu z zielonej herbaty z rześką cytryną i egzotycznym mango. Właśnie dwa nowe warianty pojawiły się w najnowszej outdoorowej kampanii marki.

Syropy Łowicz prezentują się na billboardach w ośmiu największych polskich miastach. Nowe letnie smaki są reklamowane łącznie na ponad 500 ogromnych tablicach. Hasło towarzyszące tej kampanii – „Orzeźwiający syrop, taki że Łooo!” – dobitnie akcentuje charakter nowości i jej przynależność do rodziny produktów Łowicz.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane