Kampania promocyjna wspierająca pizzę Guseppe

dlahandlu.pl 17 grudnia 2014 10:23

Na początku stycznia rozpocznie się Smakomania - nowa akcja firmy Dr. Oetker promująca pizzę Guseppe. Działania prowadzone będą na specjalnie utworzonej stronie internetowej smakomania.com, dostępnej również w wersji mobilnej oraz na Facebookowym profilu Guseppe.

Głównym celem ogólnopolskiej kampanii promocyjnej jest zaangażowanie konsumentów w świat marki Guseppe, poprzez bogatą zawartość strony, obejmującą różnorodne zabawy nowymi smakami pizz. O akcji będzie można dowiedzieć się z reklam w telewizji, Internecie i na opakowaniach pizzy Guseppe. Kampania będzie składać się z dwóch etapów:

Przez 5 tygodni na stronie www.smakomania.com publikowane będą informacje dotyczące podroży Guseppe po świecie w poszukiwaniu nowych smaków pizzy. Użytkownicy strony w każdym tygodniu, po wpisaniu kodu z promocyjnego opakowania Guseppe, poznają nowe smaki pizz, które zostaną przedstawione w formie zabawnych rebusów, zagadek oraz łamigłówek. Po każdej podróży, zadaniem konkursowym będzie wymyślenie kreatywnej nazwy dla nowego smaku pizzy. Autor najciekawszego pomysłu w każdym tygodniu wygra dwuosobową wycieczkę do Tajlandii oraz każdego dnia zostaną rozlosowane nagrody dodatkowe np. bilety do kina.

W drugim etapie konsumenci będą mogli sami zdecydować, który z nowych smaków zostanie wprowadzony na rynek. Każdy, kto zakupi pizzę Guseppe i na stronie internetowej wpisze kod z wewnętrznej strony opakowania, będzie mógł zagłosować i uzasadnić swój wybór. Wybrane zostaną dwa najpopularniejsze smaki, a autor najciekawszej wypowiedzi również zostanie nagrodzony niezwykłą podróżą do Tajlandii. Przewidziane są także codzienne nagrody dla miłośników Smakomanii.

Akcja Smakomania przewidziana jest jako długofalowy projekt.

Kampania trwać będzie od 12 stycznia 2014 r. do 8 marca 2015 r. Do wygrania będzie w sumie 6 dwuosobowych wycieczek do Tajlandii, w I etapie: codziennie 50 dwuosobowych biletów do kina oraz w II etapie: codziennie 50 bonów do sklepów Smyk i Empik o wartości 50 zł każdy.

Każdy etap Smakomanii będzie oddzielnie komunikowany poprzez telewizje, Internet oraz radio. Informacje znajdą się także na opakowaniach pizzy Guseppe. Raz w tygodniu w radiu będą również ogłaszani zdobywcy wycieczki do Tajlandii. Działania promocyjne w Internecie obejmą osobne kreacje dla każdego z etapów podróży w pierwszej części akcji (w sumie 5) i kolejną kreację dedykowaną 2. etapowi akcji.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.