Kampania reklamowa marki Grześki

dlahandlu.pl 4 maja 2015 09:55

Kampania reklamowa marki Grześki Fot. mat. pras.

Dom mediowy UM (Universal McCann) zaplanował kampanię dla marki Grześki. Spoty reklamowe pod hasłem „Dziecku odmówisz?” utrzymane są w zabawnej, familijnej konwencji i mają za zadanie przykuć uwagę zarówno rodziców, jak i dzieci. Działania komunikacyjne dla marki Grześki rozpoczną się 1 maja br.

Komunikacja oparta na relacji ojciec-syn, pokazuje, że Grześki to marka, która pomaga budować więzi pomiędzy starszym a młodszym pokoleniem, a także, że Grześki są produktem dającym radość niezależnie od wieku. Kampania obejmuje najważniejsze stacje telewizyjne. Spoty reklamowe będzie można też zobaczyć w kinach, przed seansami filmowymi. Działania wizerunkowe za pośrednictwem Internetu obejmą emisję reklam video oraz kampanię odsłonową i w mediach społecznościowych.

Kreacją działań komunikacyjnych zajęła się agencja Just. Za zakup mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane