Kampania rekomendacji prezerwatyw marki Unimil Skyn

Autor: pr 28 października 2016 09:56

W ramach współpracy agencji Streetcom z firmą ANSELL, rozpoczął się kolejny etap kampanii marketingu rekomendacji. To już trzecia, największa kampania realizowana przez agencję Streetcom Polska dla tego marketera. W trzyetapowym projekcie, łącznie udział weźmie 31 tys. osób. Agencja estymuje zasięg działań dla marki UNIMIL SKYN na poziomie 4 mln.

Do tej części kampanii ambasadorzy zostali wybrani ze specjalnie przygotowanej strefy rekrutacyjnej - Feel Everything by SKYN, do której agencja Streetcom Polska zaprosiła 31 tys. ekspertów, spośród swojej 400 tys. społeczności. Celem strefy była promocja aktywności związanych z konkursem organizowanym przez klienta oraz edukacja w zakresie produktów marki SKYN.

3 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie promować prezerwatywy i po raz pierwszy żele intymne SKYN. Każda z osób zaproszonych do udziału w projekcie, otrzyma paczkę ambasadorską z zestawami prezerwatyw oraz żel marki SKYN dla siebie oraz swoich znajomych. Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem: „Poczuj wszystko ze SKYN” jest zwiększenie zaangażowania w markę oraz edukacja grupy docelowej. Do zadań ambasadorów będzie należeć m.in. sharowanie grafik związanych z produktem oraz rekomendowanie produktów wśród znajomych.
Agencja estymuje łączny zasięg działań dla marki SKYN na poziomie 4 mln. Zasięg wygenerowany zostanie poprzez rekomendacje offline oraz akcje online.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,82

  • Śr

    3,86

  • Min

    2,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11002

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane