Kampania rekomendacji prezerwatyw marki Unimil Skyn

Autor: pr 28 października 2016 09:56

W ramach współpracy agencji Streetcom z firmą ANSELL, rozpoczął się kolejny etap kampanii marketingu rekomendacji. To już trzecia, największa kampania realizowana przez agencję Streetcom Polska dla tego marketera. W trzyetapowym projekcie, łącznie udział weźmie 31 tys. osób. Agencja estymuje zasięg działań dla marki UNIMIL SKYN na poziomie 4 mln.

Do tej części kampanii ambasadorzy zostali wybrani ze specjalnie przygotowanej strefy rekrutacyjnej - Feel Everything by SKYN, do której agencja Streetcom Polska zaprosiła 31 tys. ekspertów, spośród swojej 400 tys. społeczności. Celem strefy była promocja aktywności związanych z konkursem organizowanym przez klienta oraz edukacja w zakresie produktów marki SKYN.

3 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom będzie promować prezerwatywy i po raz pierwszy żele intymne SKYN. Każda z osób zaproszonych do udziału w projekcie, otrzyma paczkę ambasadorską z zestawami prezerwatyw oraz żel marki SKYN dla siebie oraz swoich znajomych. Głównym celem kampanii prowadzonej pod hasłem: „Poczuj wszystko ze SKYN” jest zwiększenie zaangażowania w markę oraz edukacja grupy docelowej. Do zadań ambasadorów będzie należeć m.in. sharowanie grafik związanych z produktem oraz rekomendowanie produktów wśród znajomych.
Agencja estymuje łączny zasięg działań dla marki SKYN na poziomie 4 mln. Zasięg wygenerowany zostanie poprzez rekomendacje offline oraz akcje online.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    7,06

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.