Kampania wódki Luksusowej wyróżni produkt na sklepowej półce

Autor: pr 21 września 2011 10:34

Pod hasłem "Luksus przewraca w głowach" ruszyła nowa kampania promocyjna dla wódki Luksusowej.

Celem kampanii jest wyróżnienie produktu na półce. W związku z tym butelki Luksusowej zostały umieszczone na półkach sklepowych do góry dnem.

 

Nagrody również mają podkreślać przewrotny charakter promocji: nagroda główna to jedyny na świecie "luksusowy posrebrzany grill" a nagrody dodatkowe to zestawy posrebrzanych kieliszków z możliwością indywidualnego graweru oraz koszulki z hasłem kampanii "Luksus przewraca w głowach".

Akcja promocyjna w sklepach będzie komunikowana za pomocą materiałów POS, podstawek na butelki i kartonów. Promocja trwa do 15 listopada.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane