Kampania z Napoleonem na 20-lecie Carrefour w Polsce

Autor: wirtualnemedia.pl 10 stycznia 2017 10:04


Sieć sklepów Carrefour uruchomiła urodzinową kampanię z okazji 20-lecia swojej obecności na polskim rynku. Stanowi ona kontynuację komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w którego postać wciela się Jacek Braciak - podały wirtualnemedia.pl

Z okazji dwudziestolecia obecności na polskim rynku Carrefour zamierza przez cały rok promować specjalne oferty urodzinowe. W styczniowej odsłonie kampanii Napoleon koncentruje się na zdrowiu - dzięki dekretowi o Gwarancji Najniższych Cen produktów ze "Zdrowej Półki" (certyfikowane produkty ekologiczne, dietetyczne, wegetariańskie oraz bez laktozy i bezglutenowe). Claim kampanii podkreśla, że "na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach – już tak!". Aktywności w ramach kompleksowej kampanii 360 obejmują telewizję, radio, www.carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z urodzinami marki są przewidziane na Facebooku i w punktach sprzedaży. Elementem uzupełniającym akcji są również działania kontynuowane na stronie www.biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,34

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane