Karol Okrasa reklamuję akcję Lidla "Figurka Stikeez za zakupy powyżej 40 zł"

Autor: dlahandlu.pl 30 stycznia 2017 11:17

Od 6 lutego do zakupów powyżej 40 zł w Lidlu dodawane będą figurki warzyw i owoców – Stikeez. Jeżeli wśród zakupionych produktów znajdą się warzywa i owoce, będzie można otrzymać dodatkową figurkę. W kampanii reklamującej akcję występuje Karol Okrasa.

Stikeez to dostępna do zdobycia w Lidlu kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni.

Za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 40 zł, ale niższą niż 80 zł klient otrzyma 1 figurkę;
za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 80 zł, ale niższą niż 120 zł klient otrzyma 2 figurki
za zakupy na kwotę równą lub wyższą niż 120 zł, ale niższą niż 160 zł klient otrzyma 3 figurki,
za zakupy na wyższe kwoty obowiązuje analogiczna zasada przyznawania figurek.

Jeśli wśród zakupów znajdzie się przynajmniej jedno dowolne świeże warzywo lub owoc zakupione na Ryneczku Lidla – wówczas zakupy premiowane są dodatkową figurką Stikeez. Ponadto w sklepach Lidl do kupienia będą specjalnie planszowe gry do zabawy ze Stikeezami (8,99 zł/ 1 szt.) oraz woreczki do ich przechowywania (3,99 zł/ 1 szt.).

Promocja rozpocznie się 6 lutego i potrwa do wyczerpania zapasów, lecz nie dłużej niż do dnia 5 marca. Z akcji wyłączone są: napoje alkoholowe, w tym piwo, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia piersią.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,89

  • Min

    2,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane