Kaufland podąża za trendami: Przyjazne sklepy, szersza oferta, dodatkowe korzyści

www.portalspozywczy.pl 10 lipca 2018 14:30

Kaufland podąża za trendami: Przyjazne sklepy, szersza oferta, dodatkowe korzyści Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska. Fot. materiały prasowe

- Kaufland pojawił się niedawno w Głogowie i Jarosławiu, a w drugim półroczu planujemy otwarcie kolejnych marketów. W tej chwili sieć Kaufland posiada w Polsce 208 sklepów. Równolegle firma intensywnie modernizuje dotychczasowe sklepy, odświeżając ich wygląd oraz wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania. Ten projekt będzie  realizowany także w drugim półroczu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.

- Uważnie obserwujemy rynek i zauważamy rosnące oczekiwania klientów, którzy coraz częściej oczekują nie tylko najlepszej ceny, ale również najwyższej jakości i uwzględnienia ich indywidualnych potrzeb. Dlatego pod koniec kwietnia Kaufland dołączył do programu PAYBACK - dodaje.

Krzysztof Szponder podkreśla, że Kaufland pracuje nad rozwojem swojej oferty. - W maju na półkach sklepów sieci w całej Polsce pojawiło się ponad 100 produktów nowej marki własnej Bevola. Obejmuje ona artykuły drogeryjne dla całej rodziny, w jej portfolio klienci znajdą różnego rodzaju kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt - mówi. Kaufland rozwija również projekt „Wędzarnia jak dawniej”

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,98

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.