Kaufland podwoił liczbę produktów pod marką własną

www.portalspozywczy.pl 19 listopada 2014 16:02

Kaufland oferuje już ponad 1300 produktów pod marką własną K-Classic niemal w całym asortymencie. To 300 produktów więcej niż na początku tego roku.

Kaufland postawił na mocny rozwój produktów private label na polskim rynku. Operator nie tylko rozwija markę K-Classic w nowych kategoriach, ale przeprowadził także proces konsolidacji marek własnych. Zastępując stopniowo brandem K-Classic dotychczasowe marki własne, np. Vian, Stilla Dolce, Vitae d´Oro oraz Sun Gold.

W ciągu ostatnich czterech lat ponad dwukrotnie wzrosła liczba produktów private label pod marką K-Classic na półkach sklepów sieci. Obecnie jest ich 1300, gdy jeszcze pod koniec lutego 2014 r. portalspozywczy.pl informował, że sieć Kaufland ma w ofercie ponad 1000 produktów K-Classic.

W połowie 2011 r. na półkach sklepów sieci Kaufland można było znaleźć ok. 600 produktów pod marką K-Classic, na początku roku 2012 firma informowała o ponad 700 produktach tej marki. W ciągu kolejnych dwóch lat asortyment K-Classic rozrósł się o kolejne 300 produktów, do ponad 1000 pozycji na początku w 2014 r., by pod koniec roku przekroczyć 1300 pozycji.

Produkty pod marką K-Classic można znaleźć w takich kategoriach jak: wędliny, produkty mleczne, mrożonki, konserwy, słodycze i przekąski, napoje bezalkoholowe, artykuły drogeryjne, karma dla zwierząt, elektronika i media, dom i mieszkanie oraz odzież, auto, hobby.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.