Kaufland poszerzy asortyment marki własnej i ofertę produktów świeżych

Autor: portalspozywczy.pl 19 marca 2012 09:28

Sieć Kaufland, postanowiła aktywniej powalczyć z dyskontami i pozostałymi konkurentami o klienta. Od kilku tygodni niemiecki operator prowadzi kampanię, w której podkreśla dyskontowe ceny i szeroki asortyment. Zapewniając, że unikalna oferta jego sklepów jest bardziej atrakcyjna niż dyskontów i hipermarketów.

- Poprzez kampanię chcemy przedstawić klientom koncepcję sklepów Kaufland zakładającą połączenie najważniejszych zalet sklepów dyskontowych i hipermarketów: tak jak dyskonty, oferujemy po najniższych cenach ponad 2000 podstawowych artykułów spożywczych, ale dodatkowo nawet kilkanaście tysięcy innych artykułów, po atrakcyjnych cenach - tłumaczu Jarosław Kaduczak, rzecznik prasowy firmy Kaufland Polska Markety.

I dodaje: - Kampania pokazuje także unikalny system gwarancji i serwisów obowiązujących w naszych sklepach, zapewniających szybkie i wygodne zakupy. Można też u nas płacić kartą, co nie zawsze jest możliwe w dyskontach, opłacić rachunki i doładować telefony komórkowe na kartę.

Jak zapewnia przedstawiciel sieci Kaufland, 2000 produktów w dyskontowych cenach to nie tylko towary marki własnej , ale także towary markowe. - Przy wyborze tych produktów kierowaliśmy się najistotniejszymi z punktu widzenia klienta kryteriami, to jest jakością i ceną. Zdarza się, że odpowiednikami produktów marek własnych dostępnych w dyskontach są w naszych sklepach produkty znanych marek handlowych.

Jednocześnie Jarosław Kaduczak zaznacza, że Kaufland chce rozwijać marki własne. Planujemy intensywny rozwój marki własnej K Classic. Naszym założeniem jest oferowanie pod tą marką asortymentu podstawowych produktów, takich, jakie znajdziemy w sklepach dyskontowych.

Jednocześnie niemiecki operator stawia na asortyment produktów świeżych, które mają pomóc w konkurowaniu z największymi sieciami dyskontowymi takim jak Biedronka. - W ubiegłym roku zakończyliśmy proces przebudowy asortymentu i zwiększenia oferty produktów świeżych o jeszcze większy wybór mięs i wędlin, serów i produktów garmażeryjnych, oferowanych na stoiskach z obsługą. W naszych sklepach znajdują się też piekarnie, dzięki czemu przez cały dzień możemy oferować bogaty wybór świeżego pieczywa - wyjaśnia rzecznik firmy Kaufland Polska.

I dodaje: - W tej chwili nasz asortyment jest już w pełni zbudowany, a teraz będziemy jedynie wprowadzać niewielkie zmiany i dalej go doskonalić. Największe zmiany mamy już za sobą.

Sieć Kaufland ma obecnie w Polsce 154 supermarkety.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane