Kaufland reklamuje Danone Activię w Polsce jako produkt polski, w Czechach jako produkt czeski

Autor: dlahandlu.pl 7 września 2015 14:18

Kaufland, sieć należąca do Grupy Schwarz na rynku polskim i czeskim reklamuje się w gazetkach handlowych w podobny sposób: zamieszczając w zależności od rynku serce z flagą Polski lub Czech przy produktach pochodzących z danego regionu.

Na rynku polskim serce z flagą polską znalazło się przy jogurcie Danone Activia 4x120 g różne smaki, promowanym w dniach 9-15 lipca 2015 roku. Z kolei w Czechach gazetka handlowa wydana na okres 3-9 września 2015 wród promowanych produktów zawiera produkt Danone Activia biała 4x120 g . W Czechach ten produkt jest opatrzony znakiem serca z flagą czeską. 

Obecnie na obydwu rynkach sieć Kaufland i firma P&G prowadzą akcję pomoc dzieciom z najuboższych rodzin w Polsce/Czechach. Firma informuje, że kupując wybrane produkty marek P&G, takich jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette w sklepach sieci Kaufland na rynku polskim/czeskim wspiera się ubogie dzieci.

Eksperci twierdzą, że w Polsce coraz wyraźniej zauważany jest patriotyzmem konsumencki, na razie głównie na rynku spożywczym. Z kolei na rynku czeskim kilka lat temu wprowadzono przepisy, które mają ograniczyć import zagranicznej żywności, m.in. z Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • wyborowa soplica 2015-09-08 10:37:42

    niestety Czesi przez patriotyzm konsumencki rozumieją również szkalowanie polskiej żywności... a ciekawe czy w końcu doliczyli się ile osób zginęło od ich alkoholu?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662